duminică, 29 decembrie 2013

Chec aperitiv cu sunca si cascaval




Ce bine ca mi-am amintit de acest chec pe care l-am facut de cateva ori acum 4 ani, pe la inceputurile carierei mele de gospodina - se face extrem de simplu si rapid, cu ingrediente la indemana care pot fi inlocuite cu ceva semanator (sunca cu salam, cascavalul cu telemea), e foarte bun si arata bine pe un platou cu apertive. Condimentele sunt simple: un praf de sare - daca nu e branza prea sarata, piper, iar de data asta am adaugat pudra de mustar, ca daca mustarul merge pe un sandwich cu sunca si cas, ar trebui sa mearga si aici... Cred ca s-ar putea adauga fulgi de ardei iute, daca-l vreti picant, sau firicele de cepsoara si-ar avea ceva verde.

ingrediente:
- 300 g sunca
- 300 g cascaval
- 4 oua
- 3-4 linguri faina
- 3-4 linguri smantana
- piper, un praf de sare, mustar macinat
metoda:
- se bat usor ouale, se adauga faina si smantana, apoi cascavalul ras, sunca taiata cubulete si condimentele;
- se toarna compozitia intr-o tava de chec unsa cu putin ulei si tapetata cu faina (sau pesmet);
- se coace checul la foc mijlociu 20-30 de minute, pana se rumeneste putin deasupra; eu folosesc o forma din sticla, asa ca vad si rumeneala de pe lateral.
Pofta buna!

Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...