luni, 18 iulie 2011

Inghetata cu mascarpone si frisca


Caldura mare, asa ca mi-am luat inima in dinti si am facut prima mea inghetata.
ingrediente:
- 200 ml frisca lichida
- 400 gr mascarpone
- 50 gr zahar pudra vanilat
- 100 gr ciocolata cu lapte
- o nectarina si-o piersica
pentru sosul de caise:
- 300 gr caise curatate de samburi
- 2 linguri zahar
- 2 linguri apa
metoda - mai simpla de atat nu cred sa existe:
- se bate frisca; se adauga mascarpone si zaharul pudra si se amesteca toate; (de data asta am folosit frisca "artificiala" , dar daca folosim naturala poate e nevoie de mai mult zahar; gustam);
- am impartit compozitia in doua vase de plastic, rotunde, cu capac; intr-unul am adaugat o tabla de ciocolata cu lapte taiata marunt, iar in cealalta o piersica si o nectarina taiate cubulete;
- se lasa in congelator, amestecand din 30 in 30 de minute; dupa 2 ore jumate e numai buna de mancat; daca ramane mai mult timp in congelator se lasa in bucatarie 20 de minute inainte de a portiona.
Mascarpone imi pare cam dulceag si "lesinat", asa ca m-am gandit ca un sos  de caise ar inviora inghetata - si am avut dreptate! Sosul e si el extrem de simplu de facut - se pun toate ingredientele intr-o cratita la fiert, pana se inmoaie fructele. Se lasa la racit, apoi se paseaza cu un blender.


Pofta buna!

2 comentarii:

  1. Inca nu am avut ocazia sa gatesc cu "mascarpone" insa voi incerca chiar zilele astea deoarece pare interesant, si gustul e la fel?

    RăspundețiȘtergere
  2. Dli, deocamdata mascarpone nu e chiar branza mea favorita , dar in inghetata mi-a placut :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...