marți, 5 aprilie 2011

Salata cu leurda

Nu e mare filozofie in aceasta salata de primavara. Doar pentru mine, pentru ca ieri am descoperit leurda! Acum cativa ani, o colega care batea coclaurii la fiecare sfarsit de saptamana mi-a dat sa gust o frunza usturoiata. Mi-a placut, dar cred ca pe vremea aceea nu ma preocupa atat de mult "mancarea sanatoasa", sau n-aveam eu vreme de mers la piata, asa ca abia ieri am facut "marea descoperire".
Am pus in salata asta tot ce mi se pare mie ca seamana a primavara : salata verde, ridichi, leurda si telemea (nici prea sarata, dar nici dulce). Apare in prima poza si  ceapa verde, dar n-am pus-o in salata, ca sa ne dam seama mai bine cum e gustul leurdei (care-i mai degraba usturoiat, cum se poate ghici de altfel din numele latin care incepe cu alium). Ca sa fie mai satioasa i-am pus cateva crutoane - adica felii de paine stropite cu ulei de masline si presarate cu sare grunjoasa, coapte la cuptor si taiate cubulete. Ulei de masline peste salata, si cateva fasiute de rosii uscate.


Pofta buna!

2 comentarii:

  1. acu' mi-ai facut pofta, daca nu-mi trece fac o focaccia chiar si integrala si-o salata cu leurda si mai vad eu ce :)). te pup, zi faina sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  2. Delia, buna idee cu focaccia, si chiar cu rosii uscate (am ceva provizii care trebuie folosite). Stiu ce fac la sfarsit de saptamana ! O zi frumoasa si tie!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...