miercuri, 2 noiembrie 2011

Pui indian


Imi plac combinatiile de carne cu fructe, imi place curry (condimentul), asa ca felul asta de mancare e pe gustul meu. Reteta asta e scrisa in primul meu caiet cu retete, am facut-o de multe ori, astfel ca nici nu mai stiu de unde vine ea, de fapt. Si pentru ca luna trecuta am avut o mica enervanta defectiune la cuptor si n-am putut participa la actiunea "Dulce Romanie", luna asta o iau din vreme si trimit reteta Alexandrinei care gazduieste provocarea lunii noiembrie 2011.
ingrediente  (pentru 2 portii; cantitatile sunt aproximative, nu-i o reteta care cere mare precizie):
- 1 bucata piept de pui (cam 400 gr)
- 1 mar
- 1 ceapa mare
- fulgi de ardei iute, pentru cine mananca picant 
- sare, piper
- orez (4 linguri)
- stafide (2 linguri)
- curry (1 lingurita)
metoda:
- e la fel de flexibila ca si cantitatile : carnea se taie bucatele, se sareaza si se pipereaza; dar se poate lasa pieptul de pui si intreg;
- ceapa si marul (cu coaja dar curatat de samburi) se taie felii;
- se pun toate ingredientele intr-un vas uns cu ulei - se aranjeaza marul si ceapa in jurul bucatilor de piept de pui, sau se pune carnea pe pat de ceapa+mere, banuiesc ca se pot si amesteca toate ... depinde de dispozitia bucataresei;
- se toarna 100 ml de apa in vas si se coace in cuptorul incins pe mediu 45-50 de minute, pana ceapa s-a inmuiat si carnea e usor rumenita;
- se fierbe orezul cu putina sare, iar in ultimele 5 minute se adauga stafidele si praful de curry.


Pofta buna!


2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...