vineri, 3 iunie 2011

Briose cu rubarba

ingrediente:
- 175 gr rubarba taiata cubulete
- 175 gr zahar
- 2 linguri ulei de floarea soarelui
- 1 ou
- 1 lingurita esenta de vanilie
- 125 ml iaurt
- 200 gr faina
- 1 lingurita praf de copt
- 1 lingurita bicarbonat
pentru firmiturile crocante:
- 50 gr zahar
- 50 gr faina
- 25 gr fulgi de ovaz
- 1 lingurita scortisoara
- 50 gr unt
metoda:
- se spala si se curata tulpina de rubarba si se taie cubulete; se amesteca cu zaharul si se lasa sa stea putin;
- se incinge cuptorul pe treapta 2;
- se pregateste compozitia pentru firmiturile crocante: se amesteca primele 4 ingrediente, apoi se adauga untul rece taiat cubulete si se framanta cu degetele pana s-au desfacut bucatelele de unt;
- se amesteca oul batut usor cu iaurtul si uleiul apoi se toarna peste rubarba care a lasat deja putin suc;
- intr-un alt bol se amesteca faina cu praful de copt si bicarbonatul, apoi se amesteca cu compozitia de lichide si rubarba;
- se pun cate 2 lingurite din compozitie in 12 hartiute pentru briose care se aseaza in tava speciala, iar deasupra se presara firmiturile cu unt si fulgi de ovaz;
- se coc briosele 15-18 minute pana trec testul cu furculita (sau scobitoarea).
sursa


Pofta buna!

2 comentarii:

  1. Am facut si eu astazi briosele, delicioase, asa cum credeam. Doar ca eu am facut o greseala cat China si nu au mai iesit asa de crocante. Am pus praful de copt si bicarbonatul peste compozitia cu fulgi de ovaz, iar apoi cand am realizat gafa, am amestecat totul. Ce sa zic, invatatura de mine, oricum si asa sunt delicioase briosele. Din 12 mai sunt 3 :D Multi pupici pentru reteta! Roxana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ca te-ai descurcat si le-ai facut sa creasca totusi :))! Doar ca acum mai trebuie sa la faci odata, sa vezi cum e cu crocant deasupra :D. Ma bucur foarte mult ca ti-au placut! :)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...