duminică, 2 octombrie 2011

Chutney de mere si merisoare


Am tot vazut pe internet retete de chutney, mai ales pe www.bbcgoodfood.com unde gasesc multe retete pe gustul meu. Si cum stiu ca ne place sosul de merisoare langa carne, am zis sa incerc aceasta varianta de chutney, sa vad si eu ce sunt si "cu ce se mananca" aceste sosuri-condiment.
ingrediente:
- 700 gr mere curatate taiate in sferturi si apoi felii
- 2 cepe taiate felii
- 25 gr ghimbir proaspat tocat marunt
- 200 gr zahar
- 100 ml otet
- 300 gr merisoare
metoda:
- se pun toate ingredientele in afara de merisoare intr-o cratita, pe foc mic, amestecand pana se topeste zaharul; se lasa sa fiarba neacoperit, amestecand din cand in cand, 40-50 de minute - pana cand se evapora zeama si s-au inmuiat merele si ceapa;
- se adauga merisoarele si se mai fierbe 10 minute, apoi se pune sosul in borcane (2 de 400 ml; ce a mai ramas am si testat, cu orez si piept de pui (seamana a mancare de regim, ca asta si era) - buna combinatie! ); se fierb borcanele la aburi 20 de minute si se lasa in cratita pana a doua zi, sa se raceasca complet.
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...