vineri, 30 decembrie 2011

Fursecuri "floricele"


Mi-am cumparat o jucarie noua - un pistol de fursecuri de care am fost foarte incantata, pana la prima folosire ... cand jucaria mea din plastic s-a stricat. Noroc ca am facut aceste fursecuri - portie intreaga, dintr-un kil de faina, care se pastreaza foarte bine in cutii de tabla sau din plastic, deci am provizii ...
ingrediente:
- 500 gr unt la temperatura camerei
- 300 gr zahar
- 100 ml ulei
- 1 ou
- 1 kg faina
- 1 lingurita praf de copt
- coaja de la o lamaie
metoda:
- se freaca untul, se adauga zaharul, uleiul, oul si coaja de lamaie; se adauga faina cernuta impreuna cu praful de copt;
- se formeaza fursecurile; daca se foloseste un pistol, acesta se tine perpendicular pe tava neunsa si fara hartie de copt, se apasa putin cand se elibereaza portia de aluat, apoi se ridica pistolul si fursecul ramane lipit de tava; se pot decora cu bucati de nuca sau putin gem;
- se coc la foc mediu 10-15 minute, cu grija sa nu devina maronii; se acopera cu zahar pudra sau se decoreaza cu o glazura alba (aici, dupa ce am sticat jucaria-pistol, am continuat joaca cu glazura din albus de ou si zahar pudra).


Pofta buna!

2 comentarii:

  1. Sunt minunati! Mi-am cumparat si eu asa ceva (de vreo 2 ani), dar nu am reusit sa fac biscuitii!
    La teorie sunt buna, stiu ce ar trebui sa fac, dar practica ma omoara:-)
    Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Fancy, dupa ce prinzi miscarea nu-i greu, daca rezista jucaria la miscare ... Am vazut pe internet ca exista si pistoale mai rezistente, cand gasesc unul care sa nu coste o avere o sa-mi cumpar :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...