luni, 7 martie 2011

Pateuri

Ideea e de aici . Aluatul este dintre cele clasice, ni-l prezinta si Sanda Marin si spune ca se poate folosi si la tarte (sa tina minte dependentii de tarte, adica eu).
ingrediente:
- 200 gr branza de vaci
- 200 gr unt
- 200 gr faina
- sare
- 1 ou pentru uns deasupra
- carnati, branza framantata, telemea, cascaval etc - optional
metoda:
- se face un aluat din faina, branza si unt - taiat cubulete; se inveleste in folie si se lasa la frigider pentru o ora;
- se incinge cuptorul pe treapta 2 (180 de grade);
- pe blatul infainat se intinde aluatul, nu foarte subtire (5-8 mm);
- se decupeaza pateurile in orice forma, se pun pe tava cu hartie de copt, se ung cu ou batut si deasupra se adauga diverse, dupa gust; eu am pus pe pateurile in forma de stea felii de carnati si pe cele in forma de floare -  branza de burduf; altadata am taiat aluatul in forma de dreptunghi, le-am umplut cu telemea, si au rezultat un fel de "forneti" de casa, mult mai sanatoase decat cele cumparate!
- se lasa la cuptor 20-25 de minute.
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...