marți, 15 mai 2012

Nectar de capsuni si banane


Exista la un moment dat in comert un nectar de capsuni si banane care mie imi placea foarte mult. Poate mai exista si acum dar varianta asta "de casa" e un pic mai sanatoasa decat cea "de cumparat".

ingrediente (pentru o portie) :
- o banana mica
- cateva capsuni (am numarat eu 10)
- sucul de la o jumatate de grapefruit roz (poate fi si zeama de lamaie, sau iaurt)
- optional: o lingurita de zahar pudra vanilat (vanilarea am facut-o eu, dar zaharul l-am cumparat gata pudra, asa ca nu-i chiar bio 100%)
metoda:
- se pun toate ingredientele in blender :).


Pofta buna!

7 comentarii:

  1. pot sa confirm: iese extrem de bun! Si eu il fac la fel, insa cu lamaie. N-am incercat inca varianta cu grep, dar o voi testa sigur! Este unul din sucurile mele preferate :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Kadia, eu l-am facut ultima oara cu grep din lipsa de lamaie si oricum e foate bun :-)

      Ștergere
  2. nu-mi dau seama ce-i suportul cu cratere, dar foarte fain da contrastul :) deci excelenta idee de bautura pentru perioada asta :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) suportul e o tava cu finisaj din piele/lac. bautura chiar e de sezon, deja sunt capsuni si inca se gasesc banane.

      Ștergere
    2. nu mi-as fi imaginat ca-i tava. e misto. si ciresele or aparut, dar tare scump le dau astia.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...