marți, 3 aprilie 2012

Orez cu fructe uscate


Chiar daca e cu fructe uscate,  nu e un desert. Ar merge bine cu piept de pui la gratar, sau pur si simplu. Mi-a placut combinatia cam neobisnuita de ingrediente, care seamana cu cea de la pui indian .
ingrediente (3 portii):
- 4 caise uscate
- 1 ceapa medie tocata
- 90 gr orez cu bobul lung
- praf cardamon
- sare, piper
- 300 ml supa de legume + 4 linguri
- 40 gr stafide
- 20 gr fulgi de migdale prajite
- fire de arpagic pentru ornat
metoda:
- se taie fasii subtiri caisele uscate si se lasa la inmuiat in 4 linguri de supa
- se caleste ceapa  4-5 minute in putin ulei; se adauga orezul si praful de cardamon si se calesc inca 5 minute; - se adauga supa, stafidele, migdalele si caisele, sare si piper; cand incepe sa fiarba se acopera cratita cu capac si se micsoreaza flacara la minim; se lasa totul la fiert cam 20 de minute, pana s-a evaporat lichidul si orezul e fiert; - se rasfira orezul cu o furculita si se serveste cald.


6 comentarii:

  1. Cand am citit titlul puteam sa jur ca este desert, dar combinatia este inedita si imi place!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) m-am gandit eu ca trebuie sa zic din prima fraza ca nu e un desert !

      Ștergere
  2. Bun si aratos orezul tau.O zi minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. si mie imi place combinatia!! interesanta!!felicitari!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...