miercuri, 24 august 2011

Bruschetta


Bruschetta este un aperitiv (chiar o masa usoara) potrivit pentru canicula de august cand nu-ti vine sa gatesti prea mult, piata e plina de rosii de gradina, iar prietenii s-au intors din Grecia cu bidonul de ulei de masline care ne ajunge aproape un an ...
Profit de ocazie sa ma laud (rosesc in obraji) cu painea facuta de mine, cu maia facuta de mine! O paine care contine doar apa-faina-sare (fara drojdie din comert adica) - si optional arome. Painea de fata e facuta dupa indicatiile Codrutei, la a carei reteta am adaugat cateva masline si rozmarin proaspat, taiat marunt.
Din cauza caldurii mari am facut varianta simpla de bruschetta, adica am prajit painea in prajitorul de paine. Cand nu e asa de cald se pot unge feliile de paine cu ulei si se pot "praji" in cuptor, si apoi se pot freca cu un catel de usturoi. Deasupra - rosii taiate cubulete, amestecate cu ulei de masline si putina sare, peste care dau bine cativa franjuri de busioc proaspat. Simplu, cu ingrediente putine - dar care trebuie sa fie foarte bune!

 Pofta buna!

5 comentarii:

  1. Uite ca mi-am gasit tiza ;-)
    Am dat din intamplare peste blogul tau, de fapt m-a atras prenumele, ca mai sunt vreo 5 bloguri cu titlul asta.
    Poate era mai potrivit Caietul cu retete al Lianei, hm?
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Tiza :), dupa ce mi-am facut blogul am vazut si eu unul cu nume foarte asemanator. Mi s-a parut un nume bun pentru ca - chiar asta e, pentru mine :). Si cred ca e complicat sa-l "mut" sub alt nume ...

    RăspundețiȘtergere
  3. bruschettele sunt preferatele mele!!le-as manca in fiecare zi!!o zi buna!!! :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Si noua ne plac, si luna august e parca cel mai bun moment pentru ele. O zi frumoasa si tie, "fantezie" ! :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...