joi, 29 august 2013

Chiftele de dovlecel cu cartofi



A venit din nou randul retetei secrete. Asta  inseamna ca Elena, gazda din aceasta luna, mi-a repartizat blogul "Hai sa gatim cu Mishu", iar eu l-am ras-rasfoit, am cautat, m-am gandit si razgandit,  si am ales sa fac reteta de chiftele de dovlecei cu cartofi pe care am urmat-o indeaproape schimband doar cimbrul cu maghiran si folosind faina neagra.

ingrediente:
- 2 cartofi
- 1 dovlecel mare
- 1 ou
- 3 linguri faina
- sare
- piper, maghiran
- 1/2 lingurita granule de usturoi (se poate inlocui, dupa cum spune reteta originala, cu 2 catei de ustroi tocati)
- ulei pentru prajit
metoda:
- se curata si se dau pe razatoarea mare cartofii si dovlecelul; se presara o lingurita rasa de sare, se amesteca putin si se lasa intr-o strecuratoare 30 de minute;
- se bate usor oul, se adauga legumele scurse bine de apa, faina, piper, maghiran si usturoi; se amesteca toate;
- se incinge ulei intr-o tigaie; se pune cate o lingura din compozitia de chiftele si se aplatizeaza usor; se prajesc pe ambele fete apoi se scot pe servet de bucatarie;
- se servesc calde, cu o salata - aici, din 3 feluri de rosii si ulei de masline.


Pofta buna!

2 comentarii:

  1. Foarte buna ideea! Am o gramada de dovlecei si nu mai stiu ce sa fac cu ei...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poti sa faci ceva asemanator numai din dovlecei, si-atunci ii consumi mai repede. Si poti pune la congelator, rasi+storsi, sa ai si la iarna :)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...